<<< BORALEX >>> Un medicament eficient pentru eliminarea bolilor fungice
Mergi la cumpărături

Întrebări și răspunsuri

1. Cum pot plasa o comandă în farmacia online idoc.biz?

Comanda poate fi plasată prin site, adăugând produsele în coș și apăsând "Finalizează comanda".

2. Este nevoie de rețetă pentru achiziționarea medicamentelor cu prescripție?

Da, pentru unele medicamente, rețeta este obligatorie. După plasarea comenzii, vom suna pentru clarificări.

3. Ce metode de plată sunt disponibile?

Plata online cu cardul, prin Apple Pay / Google Pay și plata la livrare.

4. Se poate plăti la primire?

Da, puteți plăti comanda la primire (plată la livrare).

5. Ce metode de livrare sunt disponibile?

Livrăm pe tot teritoriul Ucrainei prin "Nova Poshta" sau curier în orașe.

6. Este posibilă livrarea în ziua comenzii?

În orașele mari, este posibilă livrarea expres. Verificați posibilitatea în timpul plasării comenzii.

7. Cum pot verifica statusul comenzii?

Veți primi un SMS sau un email cu numărul de urmărire. Statusul este disponibil și în contul personal.

8. Pot returna sau schimba produsul?

Se poate doar în caz de defect sau greșeală la livrare — contactați-ne.

9. Există garanție pentru calitatea medicamentelor?

Da, lucrăm doar cu furnizori oficiali. Medicamentele sunt originale.

10. Cum pot obține consultanță de la farmacist?

Contactați-ne la numărul de telefon al liniei de asistență sau scrieți în chat-ul de pe site.

11. Datele mele personale sunt protejate?

Da, respectăm legislația privind protecția datelor personale.

12. Există programe de fidelitate sau reduceri?

Da, organizăm promoții și avem un sistem de bonusuri. Verificați secțiunea "Promoții".

Scrieți-ne
Când trimiteți un mesaj, vă rugăm să furnizați cel puțin o modalitate de a vă contacta...